Zakázkové programování
Neděláme z komára velblouda. Přesně naopak! Zakázkové programování řešíme jednoduše, účelně a promyšleně.
Umíme pro vás vyrobit různé webové speciality i propojení e‑shopu s exotickým informačním systémem.
Proč zvolit zakázkové programování od Webony?
14 let zkušeností
Weby, e‑shopy i aplikace třetích stran jsme už propojili s nespočtem informačních systémů.
Vždy tvoříme zadání
Díky kvalitnímu zadání všechny strany vědí, co se vyrábí a jak to bude fungovat. Pracujeme agilně, ale ani to úplně bez zadání nejde.
Myslíme dopředu
Řešení předem promýšlíme. Chceme znát účel i u drobných úkonů a procesů. Díky tomu jsme výsledný produkt schopni připravit tak, aby šel snadno rozvíjet a rozšiřovat.
Projektový management
Nemusíte předávat informace. Komunikaci se třetími stranami dokážeme řídit sami.
Zákaznická podpora
Naše odborníky budete mít po dobu provozu vždy po ruce. A to klidně i na Messengeru.
Jak obvykle probíhá zakázkové programování?
1. Pochopíme vás
Podrobně se seznámíme s vaší firmou i požadavky, abychom pochopili, co potřebujete. Připravte se na to – budeme spolu hodně mluvit. Často u takových rozhovorů klienti dochází k závěrům, že některé úkony skutečně dělají zbytečně – synergický efekt.
2. Specifikace a cenotvorba
Připravíme specifikaci. V ní jsou popsány všechny procesy, které se naprogramování potřebné funkcionality týkají a to, jak bude fungovat. Specifikace slouží jako podklad pro stanovení termínu a ceny. Specifikace není dogma – změny jsou vítány. Musí být ale řízené.
3. Výroba
Poté co zakázku schválíte k realizaci, začneme pracovat na jejím technickém řešení. Výstupem této fáze je hotové programování v souladu se specifikací. V případě, že nastaly změny, aktualizujeme specifikaci, takže výsledek skutečně odpovídá specifikaci, která slouží i jako dokumentace po dobu běhu projektu.
4. Testování
Když je dílo hotovo, provedeme společně na základě specifikace testování. To je úkol hlavně pro vás, protože vy nejlépe znáte procesy ve vaší firmě a víte, jak má požadovaný systém fungovat. Neznamená to ale, že bychom předtím sami netestovali. To ne! S vaším testováním vám rádi pomůžeme, protože vývoj je hlavně o spolupráci všech stran. Pokud objevíme, že něco neprobíhá dle vašich představ, zapracujeme změnu a znovu otestujeme.
5. Spuštění
V případě, že testování proběhlo úspěšně, nic nebrání v nasazení do ostrého provozu. Stanovíme si den D a následně vše spustíme. Od této chvíle začíná pracovat systém efektivně ve váš prospěch.
6. Průběžný monitoring
Spuštěním to pro vás možná skončilo, ale ne pro nás. Protože si uvědomujeme, že na zakázku vyrobený systém je nástroj, který vám má šetřit čas, a to se děje jen v případě, že skvěle funguje, nasazujeme na každé takové námi spravované řešení tzv. monitoring – sledujeme, zda vše funguje jak má. Pokud ne, zasáhneme. Často dříve, než si toho stihnete sami všimnout.
Jak vypadá zakázkové programování v praxi?
Rezervační systém MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o.
Zákazník přišel s požadavkem na jednoduchý kompaktní systém pro správu marketingových eventů. Jednoduché zadání se pomalu rozšiřovalo, ale to nebylo vůbec na škodu. Vznikl systém obsahující funkcionality, které uživatelé využijí bezezbytku. Aktuálně nic nechybí, ani nic nepřebývá. Moderní responsivní design, načítání dat o firmách ze systémů státní správy, exporty do Excelu a mnohem více.
Co na to klient?
Ondřej Veselý
Trade Marketing Manager – IN STORE, MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o.
„Na firmu Webona jsem dostal referenci a určitě naši vzájemnou spolupráci mohu doporučit.
Osobní přístup, který ve spojení s vysokou mírou flexibility a rychlého jednání navozují pocit jistoty, který v dnešní době opravdu uvítáte.
Všechny požadavky řeší velmi rychle a transparentně.
Webonu mohu jen doporučit.“
Jak to vidíme my?
Tomáš Kavalek
Webona s.r.o.
„Zákazník měl na počátku nápad, ale ne moc detailní představu o tom, co konkrétně chce. A přesně v tu chvíli nás to začalo bavit – to je to, co máme rádi – když můžeme být součástí dikuzí o tom, co aplikace má a nemá umět. Věděli jsme, že budeme dělat systém pro skutečné lidi, kteří ho budou používat a na základě zpětné vazby a uživatelského testování budeme následně rozšiřovat a upravovat. Projekt to nebyl nikterak velký, i přesto zábavný.“