Reklama na Facebooku osloví přesně definované publikum
Oslovte jen a pouze vaši cílovou skupinu. Reklama na Facebooku umí pracovat s přesně definovaným publikem.
Nadiktujte si, jakému člověku se vaše reklama zobrazí a kdy!
Jak pomáhá reklama na Facebooku?
Vymazlíme váš profil
Vyladíme a nastavíme ho do posledního detailu.
Vytvoříme zajímavý obsah
Připravíme atraktivní obsah, který zákazníky osloví. Budete vidět.
Najdeme vaše zákazníky
Nestřílíme slepými. Oslovíme pouze vaši cílovou skupinu.
Komunikujeme se zákazníky
Umíme se zapojit do diskusí a sbírat podněty pro další rozvoj.
Budujeme značku
Pomůžeme vybudovat a posilovat značku vaší firmy.
Podporujeme marketingové akce
Zajistíme podporu akcím, sezónním nabídkám a živým tématům.
Jak obvykle probíhá reklama na Facebooku?
1. Stanovíme cíle
Na úvodní schůzce nastavíme cíle a úvodní tříměsíční testovací období.
2. Nastavíme vše potřebné
Ke startu připravíme veškeré zázemí. Nastavíme profil, obsah i reklamy.
3. Najdeme vaše zákazníky
Zacílíme na publikum, které nejlépe odpovídá vaší cílové skupině.
4. Spustíme reklamy
Spustíme reklamy a kombinujeme je s komunikací dle smluveného plánu.
5. Optimalizujeme
Zkoušíme různé verze reklam a ty skvělé z nich dále podporujeme.
6. Reportujeme a ladíme
Nastavenou komunikaci ladíme, výsledky průběžně hodnotíme a reportujeme.
Jak reklama na Facebooku pomáhá v praxi?
(srovnání let 2018/2019)
o 280 % více uživatelů
z regionu, najde z Facebooku cestu na e‑shop.
50% navýšení
objednávek na základě reklam na Facebooku.
11 000 zákazníků
z regionu oslovíme každý měsíc.
Co na to klient?
Ing. Zbyněk Myšák
ředitel
ZOPOS a.s.
„Spolupráce se společností Webona je na vysoké úrovni. Vzhledem k přiměřené velikosti firmy oceňuji zejména osobní přístup a řešení našich specifických potřeb.
S úrovní, vzhledem a i jednoduchostí obsluhy webu jsem naprosto spokojen. Mimo tvorby webu nám jsou nápomocni i při řešení marketingu. Rádi spolupracujeme s firmami, kde se lidi nemění každý měsíc.“
Jak to vidíme my?
Luba Sychra
Webona s.r.o.
„Chlenské maso je (i u nás ve firmě) oblíbené pro svoji chuť, kvalitu a původ. Ve jménu „boje“ proti levným, méně kvalitním masům z obchodních řetězců pomáháme chlenské produkty dostat k zákazníkům.
Protože jsme limitování rozvozovými trasami a umístěním podnikových prodejen, je reklama na Facebooku přímo ideálním způsobem, jak je efektivně oslovit.“