Tvorba zadání pro weby a e‑shopy je základ úspěchu

Dvakrát měř a jednou řež platí i v naší branži. Poctivé zadání zaručí, že se z projektu nevyklube předražený „kočkopes“.

Promyšlené zadání znamená jasno v otázkách funkcí, cen i termínu a také jistotu, že projekt bude plnit stanovené cíle.

Jak vám pomůže tvorba zadání?

Ujasníte si všechny požadavky

Promyslíme společně každý aspekt, který v případě potřeby otestujeme. Od technologických úskalí, až po vzhled či vlastní obsah.

Ušetříte čas, peníze i nervy

Vše potřebné k výrobě je v zadání řečeno. To znamená žádné dodatečné výdaje, nebo klíčové otázky, které budete muset řešit za pochodu.

Získáte zadávací dokumentaci

Pro výběrové řízení na zhotovitele projektu získáte jasně definované zadání, kompletní funkce a chování projektu.

Jak obvykle tvorba zadání probíhá?

^

1. Pochopíme vás

Podrobně se s vaší firmou seznámíme, abychom pochopili, jak fungujete a co potřebujete vyřešit.

^

2. Účel a cílová skupina

Stanovíme účel projektu a cílovou skupinu. Vytvoříme scénáře, jak budou uživatelé s projektem pracovat a jaké jejich potřeby projekt vyřeší.

^

3. Struktura a funkce

Kromě vlastní struktury projektu a požadavků na obsahovou náplň popíšeme podrobně jeho jednotlivé dílčí funkce.

^

4. Wireframe a prototyp

Vytvoříme mapu rozložení, která naznačí „kde co bude“ a v případě potřeby i prototyp, na kterém můžeme otestovat chování uživatelů.

^

5. Zpracování a dokončení

Připravíme souhrnný dokument, který vám představíme. Podněty vzniklé po prezentaci zapracujeme a předáme konečnou verzi.

Jak tvorba zadání webu, nebo e‑shopu vypadá v praxi?

24 stran zadání

zákazníkovi popsalo strukturu, rozvržení i funkce a vytvořilo podklad, pro hledání dodavatelů e‑shopu.

100% dodržení rozpočtu

během realizace nedošlo díky přesně zpracovanému zadání k žádným finančním, ani funkčním odchylkám.

100% porozumění při tvorbě

na základě kvalitně zpracovaného zadání si během tvorby e‑shopu se zákazníkem rozuměly obě dodavatelské firmy.

Co na to klient?

Bc. Radek Mačát, MBA

obchodní ředitel
Global Nutrition s.r.o.

„Spolupráce se společností Webona probíhala na vysoce profesionální úrovni. Od technického zadání e‑shopu, přes sestavení wireframů až po vlastní tvorbu webu. Celý tým nám byl nadstandardním partnerem i v otázkách internetového marketingu.“

Jak to vidíme my?

Luba Sychra

Webona s.r.o.

„Při výrobě nového e‑shopu pro Collamedic jsme spolupracovali s klientovým grafickým studiem. Kvalitní tvorba zadání webu položila základ bezproblémové spolupráce. Grafici přesně věděli, jak má jejich práce vypadat a nedocházelo k žádným nedorozuměním. Web jsme společně připravili přesně podle představ klienta.